Foto dels nens i nenes de la classe de les    Àguiles Blanques

dilluns, 19 d’abril del 2010

CARTA DE LA BIMBA

Un any més, al començament del tercer trimestre tenim una gran alegria: ENS HA ARRIBAT LA CARTA DE LA BIMBA QUE TANT ESPERÀVEM!

Per a tots vosaltres, aquí la teniu:



Hola nens i nenes de l’escola Fort Pienc!

Sóc la Bimba. Quant de temps ha passat, oi?
Abans de res, com sempre, vull saludar els més petits i petites de l’escola que són els únics que no em coneixen, però, no patiu perquè ben aviat sabreu qui sóc.
Us escric des de Zanzíbar on estic en companyia de la meva mare, la Zelma, que em demana que us faci arribar un petó ben i ben fort.
I vosaltres, què ens faríeu arribar un petó d’aquells que fan caure de tan grans i enormes que són? I és clar que si, n’estic segura!
D’aquí una estona, quan acabi d’escriure aquesta carta, voleu saber que faré? Doncs... me n’aniré a seure sota l’arbre que hi ha a prop de casa, el baobab, i faré una cosa que m’encanta. Escoltaré els sons que m’envolten.
I vosaltres, heu jugat mai a escoltar els sons que hi ha al vostre voltant?
Quina pena que pugueu ser aquí amb mi per compartir aquest moment.
Però, i ara! No ens hem pas de lamentar! Perquè a través d’aquesta carta podreu sentir el mateix que jo sento. Només cal que tanqueu els ulls ben fort, obriu bé les orelles i deixeu-me fer a mi ja que sense moure-us de la cadira viatjareu amb mi cap a Zanzíbar.
Esteu preparats? Doncs som-hi!

plujariu

cigales

baobab

Espero que us hagi agradat aquest petit viatge.

Abraçades i petons ben sonors!

BIMBA.

1 comentari:

  1. hola, soc hector de la classe de pingüins. m'agrada molt la canço de la bimba!

    ResponElimina